Biuletyn Informacji Publicznej  Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie 
Informacje podstawowe
Dane
Status prawny
Zarząd
Dyrektor
Tryb działania
Zasady Funkcjonowania
Uchwała
Statut
Regulamin
Przedmiot działalności i kompetencje
Struktura organizacyjna
° Oddział oczyszczania miasta
° Oddział wodociągów
° Oczyszczalnia ścieków
° Administracja domów mieszkalnych i kadry
° Dział księgowości
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Inne
Awarie - Telefony alarmowe
Umowy - Klauzula informacyjna
Deklaracja dostępności
Sprawozdania finansowe
Postępowania o udzielenie zamówień publicznych poniżej 130 000 zł
Postępowania o udzielenie zamówień publicznych poniżej kwoty 30 000 euro
Plany postępowań o udzielenie zamówień
Przetargi rozpoczęte
Przetargi zakończone
Oferty pracy
Ogłoszenia
Ogłoszenia Archiwum
Pliki do pobrania
Wniosek o wydanie warunków technicznych
Oświadczenie e-Faktura
Protokół odbioru sieci wodociągowej
Serwis
Skrzynka Podawcza
Sprawdź stan spraw
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Struktura organizacyjna > Administracja domów mieszkalnych i kadry strona główna 

Administracja domów mieszkalnych i kadry

Na czele działu stoi kierownik oddziału.


Do zadań oddziału należy:

  • opracowanie i aktualizacja regulaminu wewnętrznej organizacji Zakładu,
  • przygotowanie, ewidencjonowanie i podawanie do wiadomości pracownikom zarządzeń wewnętrznych Dyrektora Zakładu,
  • prowadzenie spraw kadr i socjalno bytowych pracowników, urlopów, skarg i wniosków oraz rentowo - emerytalnych,
  • prowadzenie badań okresowych pracowników,
  • administracja i zarząd budynkami i lokalami komunalnymi i mieszkalnymi,sporządzanie umów najmu,
  • windykacja należności czynszowych, kierowanie spraw do sądu,
  • dbałość o stan techniczny budynków komunalnych i sporządzanie planu remontów,
  • sporządzanie wymaganych sprawozdań w w/w zakresie.
 
Data wprowadzenia informacji 2003-12-01 10:27:41 Informację zaktualizowano 2005-12-16 07:49:47, wprowadzający: Jolanta Siniarska
wersja do druku